знатоки алиэкспресса есть? работа со спорами у них

15 января 2017
1
поменялась что ли?
Раньше если спор обострялся и али принимал сторону покупателя, то приходило уведомление о начале процедуры возврата ден.средств.
Сейчас али прислал такую шляпу:
Dear xxxxx,
Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order xxxx.
Important:All evidence and information should be uploaded to the dispute details (pictures and videos).
Evidence or information on other websites or the message history will not be accepted.
If you can not upload the evidence-please let us know.
Problems with the order - Does not work properly
Judgement from AE - Valid
Invalid Reason - -
Proof Guide - -
Solutions:
Option 1: Full refund yyyyy RUB without returning goods
Notice: Option 2: resend goods
Response time: 3 days
Please provide evidence as "proof guide" requested(If you bought over 1 piece of products, please illustrate all the defective pieces).
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).
If you fail to response or provide required evidence before the deadline, AliExpress would release full payment to the seller or refund the amount as per seller's suggestion and close the dispute.
Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
Я принял предложение али.
Теперь продавец просит отменить спор, после чего якобы вышлет новый товар.
Не понимаю, что делать-то? :)
Комментарии
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы оставить комментарий
500 баллов Плюса за отзыв о машине
Поставьте авто в Гараж, подтвердите владение и напишите отзыв
Подробнее